Ready to transform the life of your ideal customer?

Je zal alleen verkopen wanneer jouw ideale klant écht begrijpt wat jouw product of dienst voor hem/haar kan betekenen. Heel belangrijk dus om te benadrukken hoe jij dat zal doen. Wat is de transformatie? In deze blogpost help ik je daarbij. Ready to transform the life of your ideal customer?

Een product mag nog zo goed zijn, soms verkoopt het gewoon niet. Hoe komt dat? Het product sluit niet 100% aan bij de noden van jouw ideale klant. Dat kan zijn in de vorm van het product, in de prijs, of in de manier waarop jij het communiceert.

Om dit tegen te gaan, moet je ervoor zorgen dat …

1. jouw (schaalbaar) aanbod zodanig opgesteld is dat jouw ideale klant hiervoor staat te springen.

Jouw aanbod is nog niet zo schaalbaar als jij eigenlijk zou willen? Dankzij ons gratis e-book ‘Scale up & Launch off like a CEO’ breng je daar verandering in!

2. jouw boodschap zodanig gecommuniceerd wordt dat jouw ideale klant ook écht begrijpt wat dit product voor hem of haar zal betekenen.

mockup ebook.png

Neem dus even de tijd voor zelfreflectie en vraag jezelf af: hoe breng jij jouw klanten van punt A naar punt B, en wat maakt jouw aanpak uniek?

Daarbij is het essentieel om rekening te houden met de pijnpunten of verlangens van jouw klant. Jij moet ervoor zorgen dat de oplossing die jij biedt groter is dan de pijn die zij ervaren, zodat zij bij jou willen kopen!

Blog 2024 03 05 Extras A

Oefening: welke transformatie breng jij?

  • Formuleer hoe jij voor transformatie zorgt bij je klanten.
  • Schrijf dit neer in de taal van je klant: Welke woorden gebruiken jouw klanten? Hoe drukken ze dit uit? Hoe verwijzen ze andere klanten naar je door?…
  • Om inspiratie op te doen, kan je eens gaan kijken naar:
    – Intakeformulieren
    – E-mails van klanten
    – Reviews
    – Vraag aan klanten hoe zij jouw dienst zouden omschrijven
    – …

Eenmaal je deze oefening gemaakt hebt en de transformatie van jouw ideale klant duidelijk hebt, kan je het vertalen naar een heldere boodschap. De boodschap zoals jij die gaat overbrengen jouw doelgroep.

Hoe ga je communiceren?

In die boodschap belicht je het probleem, de emoties die daarmee gepaard gaan en de oplossing die je aanbiedt. Daarbij zet jij jouw unique selling proposition (USP) extra in de verf.

Boostways bijvoorbeeld is uniek en authentiek omdat het mijn jarenlange ervaring (> 10 jaar) combineert met mijn prestatie om in minder dan 2 jaar een team van 4 man uit te bouwen. En dat met een omzet van meer dan een half miljoen!

Ook al zeg ik het zelf: best een knappe prestatie!

Maar ook een prestatie die ik jou toewens, liefste ambitieuze ondernemer. Jij en jouw bedrijf verdienen het evengoed om die boost te krijgen. Jij en jouw bedrijf verdienen evengoed groot succes!

Maar… daarvoor moet je dus wel eerst die transformatie duidelijk hebben, zowel in jouw voordeel als dat van jouw ideale klant!

Succes!

Honger naar meer?
Dit zou je ook kunnen interesseren!

Word lid van
de Boostways
community.

Jouw bedrijf boosten met handige tips & tricks, stoere content & de nieuwste trends? We got you. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf helemaal up-to-date. En neen, we gaan je niet wekelijks spammen, no worries.

Boostways community