Is jouw website meer dan een visitekaartje?

Je website is je visitekaartje. ​Maar opgelet, je website is echter nog véél meer dan dat alleen. 
​​Hoeveel belang hecht jij aan je website? 
​En is je website geschreven vanuit jouw standpunt of uit dat van je klant? 

​Veel ondernemers hebben een website. En dat is top. 
​Maar het belang van een website wordt vaak nog onderschat.
​Heel vaak kom ik websites tegen die niet veel meer zijn dan een ‘Over mij’ en ‘Diensten’-pagina. 
​En dat is zo een gemiste kans.

​Wanneer een bezoeker jouw website bezoekt, dan werd hij getriggerd door je content. Dan is hij op zoek naar meer informatie, en heeft hij beslist zijn schaarse tijd aan jouw toe te kennen. 
​De bezoeker is geïnteresseerd in hoe jij, met jouw bedrijf, zijn urgente probleem kan oplossen. 
​Hij wilt het gevoel hebben dat je hem kent, zijn problemen kent, zijn noden en behoeften.
​En dat jij dé oplossing hebt. 

​Zorg er dus voor dat jouw website meer is dan alleen een visitekaartje, waarin je het over jou hebt en de producten die je aanbiedt. Schrijf vanuit het standpunt van jouw ideale klant. Zorg ervoor dat je de problemen van je doelgroep (h)erkent en biedt oplossingen aan voor dit probleem in de vorm van jouw diensten. Maak gebruik van een wervende copy. 

​En laat die website dus meer zijn dan een visitekaartje. 
​Laat het een antwoord zijn op het probleem van jouw ideale klant. 

12 1

Honger naar meer?
Dit zou je ook kunnen interesseren!

Word lid van
de Boostways
community.

Jouw bedrijf boosten met handige tips & tricks, stoere content & de nieuwste trends? We got you. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf helemaal up-to-date. En neen, we gaan je niet wekelijks spammen, no worries.

Boostways community